Záujmovo orientované prieskumy, navrhnuté a pravidelne distribuované priemyselným partnerom a riadiacim orgánom s cieľom identifikovať výzvy manažmentu a k predvídaniu hrozieb a ochranu pred nimi. Dodatočné podmoduly, ktoré poskytujú stratégie a nástroje na stimuláciu, nielen odvetvia cestovného ruchu, aby minimalizoval svoje vplyvy a maximalizoval výhody pre prírodné a kultúrne zdroje z cestovného ruchu.
Úvod
Súhrn dôvodov, vedúcich ku vzniku systému DMMS a spôsobov ich riešenia
0/3
Základné pojmy a definície
Objasnenie významu a harmonizácia cudzích slov so Slovenským jazykom za účelom zjednotenia chápania významu tradičných, aj prevzatých pojmov, všeobecne, či špecificky zaužívaných v súvislosti s DMMS.
0/6
Priority DMMS
Kto, s kým, ako, kedy, za čo?
0/2
Správa destinácií
Efektívny manažment destinácií a marketing možno dosiahnuť vtedy, keď existuje koordinované riadenie všetkých prvkov, ktoré tvoria destináciu – predovšetkým obyvateľov a ich hostí, vrátane podnikov, atrakcií, vybavenia, prístupu, marketingu a cien.
0/12
Záver
Súhrn znalostí a vyhodnotenie prínosu