Navrhnuté na posilnenie a podporu riadenia a riadenia potrebného pre organizáciu destinačného manažmentu a marketingu (DMMO). Špecifické nástroje, príklady, šablóny a obsah založený na štandardoch kvality a výkonu v rámci programu Destinations International Destination Marketing Accreditation Program (DMAP). Tento modul poskytuje plán na zabezpečenie toho, aby bol spoločný marketing a manažment destinácií transparentný, efektívny a efektívny.
Úvod
Súhrn dôvodov, vedúcich ku vzniku systému DMMS a spôsobov ich riešenia
0/3
Základné pojmy a definície
Objasnenie významu a harmonizácia cudzích slov so Slovenským jazykom za účelom zjednotenia chápania významu tradičných, aj prevzatých pojmov, všeobecne, či špecificky zaužívaných v súvislosti s DMMS.
0/6
Priority DMMS
Kto, s kým, ako, kedy, za čo?
0/2
Správa destinácií
Efektívny manažment destinácií a marketing možno dosiahnuť vtedy, keď existuje koordinované riadenie všetkých prvkov, ktoré tvoria destináciu – predovšetkým obyvateľov a ich hostí, vrátane podnikov, atrakcií, vybavenia, prístupu, marketingu a cien.
0/12
Záver
Súhrn znalostí a vyhodnotenie prínosu