Blog Content

Home – Blog Content

Integrovaný marketingový program

Integrovaný marketing alebo inbound marketing (IM)je stratégia, ktorá posilňuje konečné posolstvo spoločnosti a pôsobí konzistentne na všetkých komunikačných platformách. Je to dôležité, pretože spotrebitelia sú prítomní online aj offline. Konkurencieschopnosť sa dosahuje pôsobením tam, kde je spotrebiteľ, a vytváraním relevantný obsah, ktorému spotrebitelia dôverujú. V cestovnom ruchu je požiadavka dostupnosti prvoradou.  Zjednotenie všetkých komunikačných kanálov je kľúčom k efektívnemu marketingovému plánu. 

Tu je 7 kľúčových komponentov skvelého marketingového programu:

  1. + Analýza značky – Pred implementáciou kampane vám Solimar poskytne analýzu značky obsahujúcu praktické odporúčania na zlepšenie vášho vzhľadu a zameranie vášho posolstva. Náš interný dizajnérsky tím vám tiež môže pomôcť aktualizovať alebo obnoviť vašu aktuálnu značku a logo. 
  2. + Marketingová stratégia – Po dôkladnej analýze sa vypracuje integrovaná marketingová stratégia, ktorá bude slúžiť ako plán implementácie integrovaného marketingového programu, ktorý je prispôsobený potrebám konkrétneho spotrebiteľa. Stratégia bude integrovať súčasné a cielené využitie všetkých kanálov : sociálne médiá, optimalizácia pre vyhľadávače, blogovanie, obsah, vzťahy s verejnosťou a obchodné vzťahy.
  3. + Vývoj webových stránok a obsahu – Keď spotrebiteľ nájde vašu webovú stránku, cieľom je urobiť ju natoľko podmanivou, že bude chcieť na stránke zostať, zapojiť sa do vášho obsahu a zdieľať ho s ostatnými. Vytvorenie kalendára obsahu a priradenie zodpovedností za vytváranie obsahu vám pomôže rozhodnúť sa, aký typ obsahu uverejníte, kde ho budete uverejňovať a ako často. Vieme, že váš deň je už nabitý, a tak Solimar pomáha zapájať váš tím, aby sa do procesu vytvárania obsahu zapojil každý.
  4. + Stratégia sociálnych médií a blogovanie – Sociálne médiá vám poskytujú miesto, kde sa môžete porozprávať so svojimi spotrebiteľmi pred cestou, na ceste a po návrate. Stratégia sociálnych médií zahŕňa sociálne siete, blogy, mikroblogovacie stránky a stránky tretích strán. Solimar vám pomôže určiť najlepšie kanály na použitie pre vaše cieľové trhy a aký obsah uverejniť.
  5. + Kreatívne kampane – Solimar zavedie sériu kreatívnych kampaní a lotérií, ktoré pritiahnu návštevníkov na vaše stránky aj na platformy sociálnych médií, a zároveň zosynchronizujú vaše marketingové posolstvo a hodnotu značky pre maximálnu efektivitu.
  6. + Stratégia PR/Media Outreach – Solimar vám pomôže využiť jednoduché, ale efektívne monitorovacie nástroje a indikátory, ktoré vám umožnia identifikovať influencerov na vašom trhu. Potom môžete „počúvať“ konverzácie prebiehajúce online, zapojiť sa do prebiehajúcich konverzácií, vybudovať si dôveru a preukázať odbornosť. Solimar vám tiež pomôže vytvoriť databázu kontaktov a navrhnúť efektívne kampane na oslovenie miestnych a medzinárodných médií, relevantných blogerov, sprievodcov a sprostredkovateľov predaja.
  7. + Stratégia distribúcie obchodu – Ak pracujete v oblasti predaja medzi podnikmi, Solimar vám pomôže preniesť vaše vzťahy online vytvorením dynamickej databázy, ktorá sleduje všetku komunikáciu s obchodnými partnermi; od prvého e-mailu/hovoru až po osobné stretnutia na veľtrhoch a zdieľania na stránkach sociálnych médií každým partnerom.

Skvelým príkladom projektu integrovaného marketingu, ktorý Solimar implementoval, je Namíbia Online Campaign . Cieľom tejto kampane bolo zabezpečiť potrebné nástroje a kapacity na spojenie online marketingových aktivít s ich súčasnou celkovou marketingovou stratégiou.

Solimar dokázal zvýšiť množstvo a kvalitu namíbijských turistických informácií, vytvoril globálne integrovaný virtuálny marketingový tím na implementáciu online súdržnosti, ako aj výrazne zvýšil celosvetové znalosti o Namíbii ako turistickej destinácii. Kliknite na obrázok nižšie a pozrite si webovú stránku Namíbia online:

Snímka obrazovky 2014-07-14 o 10.44.36 AM.jpg

Kliknutím na obrázok nižšie zobrazíte aj stránku Namíbie na Facebooku :

Snímka obrazovky z 16. 6. 2014 o 16:34:59.png

Integrovaný marketingový program spoločnosti Solimar sa strategicky zameriava na prilákanie spotrebiteľa-cestovateľa a zabezpečuje, že všetky stratégie zasielania správ a komunikácie sú jednotné vo všetkých kanáloch. Solimar verí, že marketing je o koordinovaných marketingových stratégiách a taktikách, ktoré získavajú záujem ľudí, namiesto toho, aby sa ich snažili kúpiť. Pre viac informácií nás kontaktujte a prečítajte si viac v časti Čo robíme . Kliknutím na obrázky nižšie získate ďalšie tipy na prichádzajúci marketing a dizajn webových stránok!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus luctus.

Products

Automated Chatbot

Data Security

Virtual Reality

Communication

Support

Services

FAQ's

Privacy Policy

Terms & Condition

Team

Contact Us

Company

About Us

Services

Features

Our Pricing

Latest News

© 2024 Created with PiaR Royal Elementor Addons